Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Księga Gości

kliknij tutaj, żeby dodać wpis

17.02.2012 - 13:42 - macoha

A może tak połączyć siły z kimś z innego fortu i ekspozycje dołączyć np. do Żurawicy albo kiedyś do Borku...

WWW

komentuj      

12.01.2012 - 18:05 - Wiesław Sokolik

Serdecznie dziękuję za wpisy w księdze gości. Przykro mi jest was informować, ale będę musiał sprzedać wszystkie rzeczy. Nikt z władz Przemyśla jak i gminy, nie jest zainteresowany ekspozycją z Fortu. Niestety do schronu na Jagiellonskiej nie da się przenieść ekspozycji.

Pozdrawiam wszystkich, nadal walczę aby znaleźć miejsce dla ekspozycji.

komentuj      

09.01.2012 - 19:58 - nikita

Z wielką przyjemnością przywiozłam do fortu znajomych z Hiszpanii. Dech nam zapierało i oczy dostawały wytrzeszczu jak słuchaliśmy Pana Wiesława.Taka wiedza , taka pasja .... to niesamowite !!! Jak się dowiedziałam , że to już koniec jego działalności to się załamałam . Nikt inny nie potrafi tak cudownie opowiadać tych historii ... nie rozumie naszych władz , że nie potrafią docenić tego co mają - to skandal !!!

e-mail

komentuj      

07.01.2012 - 11:19 - Grzesiek "Sanrideau"

...przykre, wielokrotnie przyjeżdżałem tu z rodziną blisko 100 km w jedną stronę. Ciągnęło samo miejsce, jego klimat, ludzie (Tomek, Wiesiek, Grzesiek i inni, których nie sposób spamiętać). To dzięki ósemce i ludziom z nią związanym rozwinęła się moja pasja do K.u.K. Festung Przemyśl... Przykre, że u nas zaczyna się wszystko z entuzjazmem, a kończy "jak zwykle"... Jak można tak traktować pasję ludzi potrafiących dla zachowania historii zrobić tak wiele, praktycznie za free...?

11.12.2011 - 10:11 - janek

w koncu człowiek się wyśpi skończyły się jakieś zabawy po nocach

komentuj      

23.12.2011 - 18:38 - Gość

Dziwne nikt nie narzeka, najwięcej narzekali Ci co chodzili kolo fortu po nocach. Zawsze była świetna muzyka i dobra zabawa na forcie.
Pozdrawiam załogę fortu i życze dalszych imprez i takiej muzyki.

16.11.2011 - 19:04 - jank

Rugowanie prawdziwych pasjonatów Twierdzy z dzierżawionego fortu zwiastuje jedno : pojawi się kasa na jego rewitalizację! Nietrudno się domyślić, że kasa rozpłynie się na "koszty administracyjne", a fort pokrzywą zarośnie....

komentuj      

30.10.2011 - 20:06 - kaiser

Jak zwykle ktoś w samorządzie miał jakis nieokreslony bliżej
interes, żeby pana Sokolika stamtąd usunąć.Jak w Polsce coś zaczyna dobrze działać to zaraz znajduja się poprawiacze, lepiej wiedzący, przeszkadzacze, świnie, chamstwo etc.Najlepiej to wszystko sprzedać, ludzi wysiedlić zrobić z nich pariasów i wpuścić tam np neadrentalczyków lub majakańczyków od których będzie można brać kase bez umiaru.Coś okropnego, to juz przechodzi ludzkie pojęcie co oni czynią.Były wybory samorządowe, i znowu zaczynaja sie rózne koterie, układy, sylimarolowe, nieważne głosy, nic ujać nic dodać, wypada zapłakać na tym biednym Podkarpaciem.Wszyscy sie znowu zaczynają BAĆ buduje sie układ dziwny MY WY I ONI - ci co cokolwiek robią staja się dla tych , , pseudoelyt, , niebezpieczni.Kiedyś ktoś powiedział..PRZED WOJNĄ PAN , , JECHAŁ, , NA CHŁOPIE-A TERAZ CHŁOP JEDZIE NA CHŁOPIE I GO PO SEMPITERZE KOPIE, , NIECH SIE NAWZAJEM WYRŻNĄ MY BĘDZIEMY STALI Z BOKU ..........I ..........

26.10.2011 - 9:27 - MROKO

Dlaczego mnie nie dziwi taka postawa władz Przemyśla.
Przecież Twierdza Przemyśl powinna być w całości odrestaurowana jest to wspaniała atrakcja turystyczna, a osoby które przyczyniły się do nie przedłużenia dzierżawy niech się nad tym grubo zastanowią co robią.Szkoda tych wspaniałych ludzi którzy tak wiele pracy i serca włożyli w ten fort.Mam nadzieje , że wasza praca i za angażowanie w to przedsięwzięcie nie pójdzie na marne.

25.08.2011 - 19:15 - Łysy

Fort VIII to super miejsce z niepowtarzalnym klimatem - chyba jedyne takie w całym kraju. Podejście władz miasta Przemyśla do sprawy fortu jest co najmniej dziwne.
Czy warto zamykać takie miejsca i przenosić ekspozycję do muzeów, które nijak zajmują się dbaniem o historię miasta i regionu przemyskiego?

komentuj      

24.08.2011 - 11:25 - Tadeusz

Serdeczne dzieki za mozliwosc zwiedzenia tego miejsca.
Byla to fantastyczna lekcjia historii.
Szkoda tylko ze to muzeum nie bedzie juz funkcjonowalo.
Dziwi podejcie wladz miasta Przemysla i gminy.
Ja z mojej strony w rozmowach ze zajomymi polecam zwidzenie tego miejsca.

e-mail

komentuj      

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]


puchary Gdańsk, Sopot, Gdynia, Warszawa, puchary sportowe, puchary okolicznościowe, medale, statuetki, trofeastroje sportowe, stroje piłkarskieHeros, szkolenia, centrum szkoleniowe, kursy masażu